Praktiški patarimai, kaip jaustis gerai kiekvieną dieną

Kai būti laimingai, mylėti save ir kitus ir nuolat jaustis gerai? Tokie klausimai retkarčiais kankina visus, tad pabandykite trumpai peržvelgti kelis praktiškus visiems tinkančius patarimus, kurie padės jaustis geriau.

Medituokite.

Padarykite trumpą meditacijos pertraukėlę. Viskas paprasta: ramiai atsisėskite, užmerkite akis ir susitelkite į kvėpavimą. Kai išsiblaškysite, tiesiog sugrąžinkite dėmesį į kvėpavimą. Kai baigsite, galėtumėte jaustis pozityvesni ir kantresni. Tai yra būtent tai, ko jums reikia norint perkelti savo dienos energiją ir padėti atsigauti nuo streso.

Išeikite į lauką

Ypač jei dirbate iš namų, kelioms minutėms kasdien išeikite į lauką. Pasivaikščiokite, pasėdėkite saulėje ar tiesiog pastovėkite ant laiptų, kad įkvėptumėte šviežaus oro. Tyrimai rodo, kad laikas lauke gali suteikti daugiau energijos, geresnę atmintį ir mažiau nerimo. Net jei esate mieste, atkreipkite dėmesį į medžius, gėles ir parkus. Pasisemkite gamtos, kad suteiktumėte sau impulsą veiklai.

Skirkite laiko sau

Kasdien kelias minutes skirkite tik sau – pasidarykite veido kaukę, pagulėkite vonioje. Darykite tai, kas leis jums jaustis geriau, net jei rezultatų nematys aplinkiniai. Kad ir pavyzdžiui, kojų depiliacija ar bikini zonos depiliacija, manikiūras, pedikiūras ar apsilankymas pas kirpėją – tokios smulkmenos visada suteikia pasitikėjimo savimi.

Pasijuokite

Perskaitykite keletą juokingos knygos puslapių, žiūrėkite mėgstamiausio komiko video klipą arba paskambinkite draugui, kuris visada jus prajuokina. Juokas akivaizdžiai palengvina mūsų nuotaiką, be to, jis stimuliuoja jūsų širdies veiklą ir raumenis. Tai leidžia mūsų smegenims išlaisvinti daugiau geros savijautos endorfinų.

Bendraukite

Paskambinkite draugui, kad sužinotumėte, kaip šiam sekasi. Išsiųskite el. laišką šeimos nariui su fotografijomis iš paskutinio susitikimo arba parašykite žinutę kolegai, kad suderintumėte virtualų susitikimą. Užmegzti ryšius su kitais žmonėmis padeda jaustis reikalingu ir jaustis geriau. Tyrimai tai patvirtina: geresni santykiai yra vienas iš geriausių būdų tapti laimingesniu.

Pailsėkite

Leiskite sau pailsėti ir atitrūkti nuo realybės. Poilsį kiekvienas supranta savaip. Vieniems tai gali būti ilgesnis miegas minkštuose pataluose, kitiems imperatoriškas kobido masažas, tretiems žygis po pelkes ir miškus. Raskite būdą pailsėti, pasikrauti energijos ir geros nuotaikos.

Pasirąžykite

Pasiekite kojų pirštus! Ištieskite rankas virš galvos! Padarykite trumpą pertrauką, kad švelniai ištemptumėte kaklą, pečius, apatinę nugaros dalį, šlaunis ir klubus. Išbandykite paprastus  jogos judesius. Kai pasitempiate, tai sumažina stresą ir siunčia papildomą kraują į raumenis, tad gaunate daugiau energijos.

Pasakykite sau padrąsinančią kalbą

„Aš tai galiu!“. Praktikuokite pozityvų pokalbį su savimi. Pabandykite pakeisti visas jūsų neigiamas mintis. Jei nerimaujate dėl padarytos klaidos, pasakykite sau: „Visi klysta. Aš galiu iš to pasimokyti “. Garsiai pasakykite sau kelias nuotaikingas mantras – tai gali pakeisti jūsų mąstymą ir sumažinti stresą.

Nesislėpkite po kosmetika

Dažnai nuovargį, blogą savijautą ir sveikatą bankona paslėpti, kad ir makiažo sluoksniu. Stiprinkite sveikatą, spręskite problemą iš pagrindų. Papilkėjusi veido oda – reikalingas veido valymas, silpnas imunitetas – vartokite vitaminus, skauda dantį – užsirašykite pas odontologą. Neieškokite būtų slėptis ir vengti problemų sprendimų – imkitės jų! Išsprendus – nuo krūtinės nusirita sunkus akmuo.

Post Author: Rašytojas.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.