Informacija DAMOMS

straipsniai ir patarimai

Posts Tagged ‘maisto papildai’

Maisto papildai – kaip žinoti kokio vitamino trūksta?

vitaminaiLūžinėjantys  nagai ir skilinėjantys plaukai – pirmas signalas, kad organizmui trūksta vitaminų. Taip pat valgome nemažai perdirbtų ir nenatūralių produktų, todėl organizmas praranda reikalingų mineralų ir vitaminų. Medikai skelbia, kad viena dažniausių diagnozių – vitaminų trūkumas. Dažniausiai trūksta ne vieno vitamino – o jų grupės. Tad kaip žinoti, kurie maisto papildai Jums reikalingi?

Organų būklė

Geriausia vitaminų trūkumą diagnozuoti pagal organų būklę. Pavyzdžiui, vienas iš rimčiausių vitaminų trūkumo požymių – suprastėjęs regėjimas. Maisto papildai akims būtini, jeigu akys greitai pavargsta, parausta, paburksta vokai.

Jeigu organizmui trūksta vitaminų pradeda tinti veidas, dažnai krėsti šaltis, pakisti kūno kvapas, pradedama jausti viso kūno silpnumą. Tuomet, rekomenduojami maisto papildai energijai.

Moterys itin žavisi stebuklingomis piliulėmis. Ir išties, maisto papildai lieknejimui skaido riebalus ir pašalina jų perteklių iš organizmo. Todėl pradėjus reguliariai sportuoti ir sveikai maitintis, rezultatai akivaizdūs.

Papildai reikalingi sutrikus virškinimui ar žarnyno veiklai. Maisto papildai taip pat reikalingi, jeigu jaučiate nuolatinį stresą, dirglumą, negalite sukoncentruoti dėmesio, jaučiate apatiją, nemigą. Maisto papildai būtini esant silpnam imunitetui – sumažėjus atsparumui, dažniau gendat dantukams, sumažėjus apetitui.

Kaip išsirinkti?

Net ir žinant kokios vitaminų grupės mums reikia, rinkoje yra tokia galybė produkcijos, kad pasirinkti tinkamus nelengva. Internete dažnai ieškoma maisto papildai angliskai ir pagal atsiliepimus sprendžiama kokią kompaniją pasirinkti. Tačiau taip išsirinkus gaminį, jį reiktų atsisiųsti arba ieškoti kaip jį įsigyti savo mieste. Maisto papildai kaunas  arba maisto papildai alytus – surandami visi maisto papildai ir adresai, kur juos galima įsigyti. Dažnai ieškoma maisto papildai akropolis – ir ne veltui, nes čia gausu akcijų, o be to čia yra farmacininkai, kurie mielai suteiks konsultaciją apie ieškomus gaminius. Maisto papildai akcija yra geriausia galimybė surasti kokybiškus papildus ir sutaupyti nemenką sumelę.

Papildai yra visas vitaminų kompleksas, todėl juos rinktis reiktų neskubant. Maisto papildai turėtų būti vartojami itin atidžiai – laikantis gamintojų nurodymų. Svarbu prisiminti, kad maisto papildai negali būti vartojami kaip maisto pakaitalas.

Maisto papildas-pakaitalas, padedantis sulieknėti

Maisto papildas-pakaitalasMielos damos, ar dažnai svarstote, kodėl jums nepavyksta sulieknėti taip greitai, kaip norite? Kodėl dieta – toks varginantis procesas, lyg problemų ir bėdų dar būtų maža?.. Atsakymas yra vienas – bet koks savęs prievartavimas prie gero neatveda. Liaukimės save prievartavusios ir kentusios skausmus (tiek fizinius, tiek dvasinius). Pradėkime į viską žiūrėti paprasčiau ir aiškiau.

Pasakysite – lengva pasakyti, sunku padaryti… Tiesa, valios pastangų rytais ir iš lovos išlipti reikia nemažai, ką jau kalbėti apie dailias kūno linijas, kurių taip trokštame visos. Taip, vyrai – ne šunys, ant kaulų nepuola, bet juk kūno linijas dailinate ne dėl jų, o dėl savęs. Štai ir dietos laikytis reiktų atitinkamai.

Badas – niekada nebuvo išeitis. Maistas yra mūsų gyvenimo dalis. Jo turime užtektinai, tad naudokimės proga ir išbandykime kiek kitokį mitybos būdą. Maisto papildas-pakaitalas gali pakeisti net 5 dienų maitinimąsi. Viskas labai paprasta. Vietoj salotų, sumuštinių, picos, sriubos, kepsnio ir cepelinų reiktų vartoti kokteilį. Sakysite, kad tai eilinis kokteilis. Deja, ne šį kartą. Tai nėra eilinis kokteilis tik vakarienei, ar po sporto, kaip kiti maisto papildai-pakaitalai. Tai visavertis maisto šaltinis net 5 dienas per savaitę. Tiesiog užpilate vandeniu, suplakate ir nedideliais gurkšneliais išgeriate. Sugaištate labai nedaug laiko, kurį galite skirti sau.

Kodėl jis toks veiksmingas? Labai paprasta. Per dieną moteriai reikia suvartoti 1500 kilokalorijų, kad būtų energinga ir žvali, taip pat ir soti. Taip jau mūsų organizmas sukurtas, kad esame lyg žiurkės – mėgstame viską tempti pas save ir kaupti įvairiose kertelėse. Tas pats vyksta ir su organizmu. Jis suvartoja tuos 1500 kilokalorijų iš mūsų maisto, o likutį atideda sunkiems laikams. Tas energijos likutis paslepiamas po oda šlaunų ir pilvo srityje. Taip, tai riebalinis sluoksnis, kurio mes taip nemėgstame. Problema ta, kad „sunkūs laikai“ niekada neateina, arba ateina itin retai, kai pamirštame pavalgyti pietus, o paskui lakstome iki vėlyvo vakaro. Tai nutinka kartą per mėnesį, o gal ir rečiau… Taigi riebalai kaupiasi, o mes toliau valgome daugiau, nei mums reikia.

Maisto papildas-pakaitalas suteikia mūsų organizmui lygiai tiek, kiek reikia – 1500 kilokalorijų per dieną. Reiškia kaupimui neturime nieko. Jei diena aktyvi, organizmui dar ir prireikia „atsargų“, kuriomis su mielu noru atsikratytume visomis iš karto. Štai tada riebalai deginami natūraliai. Jokio sporto klubo nereikia, tiesiog kasdieninis judėjimas padeda mums atsikratyti pertekliaus, kurį sukaupėme per keletą metų. S-FOOD parduodamas pakeliais 5 dienoms per savaitę. Reiškia savaitgalį kokteiliais vargintis nereikia. Paprastai savaitgaliai ir taip būna aktyvesni, tad natūraliai sudeginame daugiau kalorijų, nors ir maisto suvartojame daugiau. Žodžiu, tai tikrai nesukeliantis streso lieknėjimo būdas. Išbandykite savaitę, paskui nuspręsite, ar šis būdas jums tinkamas.

Kam mums reikalingi maisto papildai?

maisto papildaiMaisto papildai reikalingi ir būtini ne tik sportininkams. Teisingai, jie padeda išsaugoti ištvermę ir padidina jėgos tonusą. Būtent šie faktoriai labiausiai reikalingi sportininkams, tačiau mokslininkų yra išrasti ne tik papildai sportui. Tad kas gi gali dar be sportininkų juos vartoti? Ar galite būti vienas iš jų?

Šiais laikais labai sunku sveikai ir taisyklingai maitintis. Gerai, jei spėjame ryte ne tik suvalgyti jogurto indelį, bet dar ir išgerti karštos arbatos puodelį. Dažniausiai pusryčius valgome paskubomis, nežiūrėdami nei ką nei kaip tai darome. Pietus neretai praleidžiame dėl gausos darbų, o vakarienę tenka atidėti rytojui arba ją iškeisti į naktipiečius. Tokiu būdu mūsų organizmas alinamas, jam ima trūkti būtiniausių mineralinių medžiagų ir vitaminų. Kartais, nuo valgomo greito maisto arba jo dorojimo paskubomis ima augti svoris ir susirūpiname tik tuomet, kai pasiekiame kritinę ribą arba nedėkingą viršsvorio diagnozę dedikuoja medikai. Taigi turime nuolat stengtis savo organizmą papildyti reikiamomis medžiagomis. Šiuo atveju mums gali padėti maisto papildai.

Juos galime vartoti kiekvienas iš mūsų. Yra netgi vaikams skirti maisto papildai, pavyzdžiui žuvų taukai. Maisto papildų dėka gauname mums taip reikalingų vitaminų ir mineralinių medžiagų. Kiekvienų papildų sudėtis yra skirtinga, todėl kurie Jums būtų patys tinkamiausi, geriausia pasitarti su gydytoju arba vaistininku. Vienokie maisto papildai sportui, kitokios sudėties yra ne taip aktyviai sportu užsiimantiems žmonėms, todėl ir reikalingos organizmui medžiagos skiriasi. Vieni yra skirti prieš sportą, kiti padeda deginti riebalus, treti skatina masės augimą arba specialiai skirti sąnariams ar atsistatymui po sporto. Papildai sportuojantiems padeda greičiau pasiekti norimą formą. Jie padeda formuoti raumenims. Jei sportuojate ir kartu geriate maisto papildus – rezultatai bus pasiekiami daug greičiau.

Taigi maisto papildai mums reikalingi tam, kad galėtume greičiau atsigauti po ligų, papildytume savo organizmą trūkstamais mikroelementais, vitaminais ir reikalingomis medžiagomis, išvengtume traumų  bei formuotume savo kūną tokį, apie kurį svajojame. Derindami tris pagrindinius elementus: sportą, sveiką mitybą bei gyvensena ir vartodami maisto papildus visa tai pasieksite žymiai greičiau, o rezultatai bus efektyvesni.