Informacija DAMOMS

straipsniai ir patarimai

Posts Tagged ‘dieta’

Maisto papildai – kaip žinoti kokio vitamino trūksta?

vitaminaiLūžinėjantys  nagai ir skilinėjantys plaukai – pirmas signalas, kad organizmui trūksta vitaminų. Taip pat valgome nemažai perdirbtų ir nenatūralių produktų, todėl organizmas praranda reikalingų mineralų ir vitaminų. Medikai skelbia, kad viena dažniausių diagnozių – vitaminų trūkumas. Dažniausiai trūksta ne vieno vitamino – o jų grupės. Tad kaip žinoti, kurie maisto papildai Jums reikalingi?

Organų būklė

Geriausia vitaminų trūkumą diagnozuoti pagal organų būklę. Pavyzdžiui, vienas iš rimčiausių vitaminų trūkumo požymių – suprastėjęs regėjimas. Maisto papildai akims būtini, jeigu akys greitai pavargsta, parausta, paburksta vokai.

Jeigu organizmui trūksta vitaminų pradeda tinti veidas, dažnai krėsti šaltis, pakisti kūno kvapas, pradedama jausti viso kūno silpnumą. Tuomet, rekomenduojami maisto papildai energijai.

Moterys itin žavisi stebuklingomis piliulėmis. Ir išties, maisto papildai lieknejimui skaido riebalus ir pašalina jų perteklių iš organizmo. Todėl pradėjus reguliariai sportuoti ir sveikai maitintis, rezultatai akivaizdūs.

Papildai reikalingi sutrikus virškinimui ar žarnyno veiklai. Maisto papildai taip pat reikalingi, jeigu jaučiate nuolatinį stresą, dirglumą, negalite sukoncentruoti dėmesio, jaučiate apatiją, nemigą. Maisto papildai būtini esant silpnam imunitetui – sumažėjus atsparumui, dažniau gendat dantukams, sumažėjus apetitui.

Kaip išsirinkti?

Net ir žinant kokios vitaminų grupės mums reikia, rinkoje yra tokia galybė produkcijos, kad pasirinkti tinkamus nelengva. Internete dažnai ieškoma maisto papildai angliskai ir pagal atsiliepimus sprendžiama kokią kompaniją pasirinkti. Tačiau taip išsirinkus gaminį, jį reiktų atsisiųsti arba ieškoti kaip jį įsigyti savo mieste. Maisto papildai kaunas  arba maisto papildai alytus – surandami visi maisto papildai ir adresai, kur juos galima įsigyti. Dažnai ieškoma maisto papildai akropolis – ir ne veltui, nes čia gausu akcijų, o be to čia yra farmacininkai, kurie mielai suteiks konsultaciją apie ieškomus gaminius. Maisto papildai akcija yra geriausia galimybė surasti kokybiškus papildus ir sutaupyti nemenką sumelę.

Papildai yra visas vitaminų kompleksas, todėl juos rinktis reiktų neskubant. Maisto papildai turėtų būti vartojami itin atidžiai – laikantis gamintojų nurodymų. Svarbu prisiminti, kad maisto papildai negali būti vartojami kaip maisto pakaitalas.

Žuvies patiekalai – tinkamiausias dietinis maistas?

zuvies patiekalasLaikantis dietos, reikėtų pagalvoti apie žuvies produktus. Žuvies patiekalai dažnai nuvertinami ir nepasidomima, kad iš žuvies produktų žmogaus organizmas įsisavina net 93-98 procentus baltymų, kai tuo tarpu iš mėsos – tiek kiek mažiau nei 90 proc. Žuvies baltymuose yra aminorūgščių, kurie paprastai randami tik jūros produktuose, žuvyje gausu ir vitaminų bei svarbių mikroelementų. Žuvies patiekalai – tai maistas, turintis optimalų vitaminų ir mikroelementų kiekį, taigi vartodami žuvies produktus sustiprinsite savo imunitetą, pagerinsite širdies darbą ir smegenų mikrocirkuliaciją. Dėl to sakoma, kad žuvis skatina protinę veiklą ir tiesiogine prasme yra geriausias maistas smegenims. Žuvies gaminimo subtilybes atskleidžia internete publikuojami receptai.

Galvojant apie sveiką mitybą, reikėtų atsisakyti tam tikrų produktų. Iš raciono išbraukti turėtumėte kofeino turinčius gėrimus, cukrų, krakmolo savo sudėtyje turinčius produktus, rafinuotus ir riebius produktus. Jei norite išbandyti žuvies dietą, iš jūsų raciono bent porai savaičių turėtų būti pašalinami mėsos patiekalai. Na o žuvis puikiai tinka su tokiomis daržovėmis kaip agurkai, cukinijos, žiediniai kopūstai, morkos, burokėliai, lapinės salotos, Pekino kopūstai ir įvairūs žalumynai, pavyzdžiui, krapai, petražolės, žolelės ir panašiai. Jei nežinote, ką iš žuvies pasigaminti, idėjų suteiks receptai internete. Geriausiai žuvį troškinti arba virti garuose. Žuvis, kaip ir mėsos patiekalai, kepdama prisitraukia riebalų, aliejaus, ypač jei yra voliojama kiaušinio plakinyje ir miltuose, taigi kepta ji kaip dietinis maistas nelabai tinka.