Informacija DAMOMS

straipsniai ir patarimai

Kaip padidinti pardavimus elektroninėje prekybos platformoje?

IKI akcijos

Potencialaus kliento, paslaugos arba prekės pirkėjo apsilankymas Jūsų internetinėje prekybos vietoje nereiškia, kad jis pirks arba kartą užsukęs sugrįš, rekomenduos pažįstamiems. Norint „užsiauginti“ savo klientą reikia darbo bei investicijų, tiesa, įmanoma, tik būtina pasirinkti apgalvotą ir atsiperkančią strategiją, kurios rezultatas – ištikimas Jūsų prekybos platformos klientas.

Tinkama strategija užtikrins, kad investicijos į reklamą bei komunikaciją ne tik atsipirks, tačiau ir padės padidinti pelną. Klausimas – kokia ta strategija ir kokie būdai gali užtikrinti marketingo efektyvumą?

LEADS arba kitaip – šaltieji kontaktai yra geriausias potencialių klientų įsitraukimo į Jūsų prekybą, būdas.

Kaip sumažinti LEADS kainą?

Potencialų klientų į kontaktų sąrašą įtraukimas gali būti vystomas keliais būdais. Standartinis – užklausos pildymas internetiniuose puslapiuose. Deja, daugelis verslininkų sutinka, kad šio pobūdžio klientų įtraukimas – nėra veiksmingas būdas, kadangi retas skiria savo laiką, juolab, klientas dažnai tiesiog nesuinteresuotas kontaktuoti su prekybininku. Būtent todėl atsirado poreikis šio tipo paslaugas automatizuoti, kadangi tai padidina įsitraukimą, juolab, kur kad labiau atsiperka investuoti kaštai.

Vienas iš tokių efektyvių, o gal net ir pats efektyviausias programinis komplektas – SUMO. Ši sistema padeda kur kas labiau pagreitinti kontaktų gavimo būdą, tuo pačiu, vėliau tikslingai juos panaudoti didinant savo pardavimus. Investuojant per mėnesį vos 30 USD gama gauti net 29 potencialius klientus/kontaktus. Skaičiai stebina? Skaitome toliau. Anksčiau vieno kontakto gavimas mums kainuodavo net 37,50 EUR, o naudojant SUMO programą kaštus sumažinome vos iki 5 EUR už užklausos pateikimą. Akivaizdu, matematika paprasta. Investicija – grįžta, tik reikia apskaičiuoti kiek skirti, kad kontaktų gavimas atsipirktų.

Kaip gauti daugiau užklausų?

Standartinis užklausų pildymas – neatsiperka ir dažnas klientas, net ir turėdamas klausimų, nesusisiekia su atsakingais asmenimis. Štai čia SUMO ir tampa geriausiu pagalbininku, kuris visą procesą padaro kur kas paprastesniu.

Kaip vartotojas gali pateikti užklausas? Dažniausiai formuojamas iššokantis langas internetinio puslapio šone, apačioje, kad netrukdyti žmogui naršyti, tačiau iškilus poreikiams – būtų patogu pasinaudoti galimybe. Užklausose naudinga pateikti informaciją apie akcijas ir nuolaidas, kurios patraukia dėmesį ir sudomina naršytoją. Sakysite, kad šio tipo reklama nėra veiksminga, kadangi ir pats dažniausiai iššokančius langus iškart uždarote? Taip teigia daugelis, tačiau statistika yra visiškai kitokia. Ji – SUMO pusėje. Net 5 % palieka savo kontaktus, kad prekybos platformos vadybininkai susisiektų tuomet, kai turės konkretų pasiūlymą klientui. Suprantama, kuo geresnį pasiūlymą klientams galite patekti – tuo daugiau susidomėjusių. Kuo daugiau susidomėjusių – tuo daugiau pardavimų.

SUMO pritaikomumas ir galimybės

SUMO programos universalumas – didžiausias jos privalumas. Iššokančių langų panaudojimo galimybės – plačios.

Pavyzdžiui:

  • Skatinant prijungti prie socialinių tinklų, pavyzdžiui, Facebook ir Yuotube.
  • Norint pasiūlyti komercinį pasiūlymą, nuolaidas.
  • Suteikti galimybę patogiai užsiregistruoti vizitui.
  • Norint pateikti nuolaidos kodą.
  • Skatinant užsiprenumeruoti naujienlaiškį.
  • Ir kitos kitos.

Neribotos galimybės leidžia išlaisvinti savo fantaziją bei pasirinkti tokį klientų kontakto gavimo būdą – koks Jums atrodo priimtiniausias ir koks konkrečiai Jūsų verslui būtų naudingiausias.

Didelis privalumas, kad galima sukurti kelias skirtingas formas kelioms skirtingoms auditorijoms. Svarbiausia, kad jos turėtų konkrečias taisykles – kada ir kokiems vartotojams reikia parodyti: kai lankytojas pasiekia tam tikrą puslapio vietą, ai nori uždaryti naršyklę, kai vos ti ateina į Jūsų puslapį. Užpildžius užklausą – ji automatiškai nukeliaus į Jūsų pasirinkta el. paštą. Galiausiai, visos konversijos perduodamos į Google Analytics.

Akivaizdu, kad SUMO pritaikomumo galimybės – neribotos. Svarbiausia – turėti gerą idėją, pasirinkti tinkamą strategiją ir laukti kontaktų, kurie ateityje virs Jūsų klientais.

Leave a reply